Vi söker nu en driftig och noggrann administratör på heltid!

Tjänsten som administratör innebär att du kommer att arbeta med en rad administrativa uppgifter, men även ha kontakt med konferensdeltagare via telefon och mail. Arbetstiden är kl 8-17 och kontoret ligger vid Hornstulls på Södermalm. För den rätta kandidaten finns det stora möjligheter att växa och ta sig an nya uppgifter.

Vilka arbetsuppgifter ingår?

• Administrera deltagarbokningar
• Svara på inkommande mejl och samtal
• Fakturering
• Uppdatera hemsidan
• Uppdatera sändlistor för e-postadresser
• Göra marknadsutskick via e-post

Kvalifikationer:
• Gymnasiekompetens eller högre
• Goda kunskaper i MS Excel
• Mycket goda skriftliga och kommunikativa kunskaper i svenska och engelska
• WordPress – inget måste men bra om du kan
• Tidigare erfarenhet av arbete med data Vi söker en person som är/har:
• Noggrann samt ordningsam
• Självständig, proaktiv och som kan hålla deadlines
• Prestigelös och har hög ansvarskänsla
• Ett intresse för integration, mångfald och flyktingfrågor

Vilka är vi?

Genom våra kvalitativa konferenser och kurser är vi Sveriges ledande konferens- och utbildningsföretag med fokus på integration, mångfald och flyktingmottagning. Våra deltagare kommer primärt från offentlig sektor och vi har årligen över 3000 deltagare på våra konferenser och kurser. Vi är 4 anställda idag och samtliga av oss är entreprenörsdrivna. OBS! Din personlighet och attityd är lika viktig för oss som dina kvalifikationer och tidigare erfarenheter.

Om detta låter intressant mejla ditt CV samt personliga brev till jobb@integrationsforum.se. Skriv ”administratör” som rubrik på mejlet. Vid frågor ang tjänsten kan ni kontakta Mohamed Elmi på 0707-240570.